[python] python gettext a vice platforem

Ludek Smid qark na seznam.cz
Pondělí Květen 5 10:40:59 CEST 2003

Martin Hassman wrote:
> Tak jsem zacal uvazovat o tom, jak umoznit lokalizaci programku v pythonu.
> A nasel jsem modul gettext vychazejici z klasickych linuxackych locale.
>
> Co jsem prochazel popis modulu, tak se mi docela zalibil, ale nevim jak to
> funguje, kdyz chci zachovat multiplatformnost programu (minimalne
> lin/win).

gettext je multiplatformni. Jinak receno -- moje aplikace s nim beha jak
na win tak na linuxu a nebyly s ni zadne problemy.

> Mate s tim nekdo zkusenosti? Event. nevite o nejakem programku, ktery to
> pouziva a je multiplatformni (neni nic snazsiho nez se podivat a "opsat
> to" :-) - ja jsem zatim na zadny takovy nenarazil.

Jedinny "problem" je vygenerovani katalogu ze zdrojaku. Me se podarilo
nastavit poEdit [http://sourceforge.net/projects/poedit] s pouzitim
nejakych externich sktriptu, ktere jsem nasel na netu a jsem ted
maximalne spokojeny.

Ludek