[python] Navrh datoveho modelu v ZODB

Robo Cernansky hslists na softhome.net
Pátek Květen 9 08:26:26 CEST 2003

Zdravim vsetkych!

Chcem trochu pricuchnut k objektovym databazam a vybral som si, ako inac, ZODB
+ Python. Potreboval by som vsak nejaky dobry zdroj informacii. Literatura, co
som nasiel na internete, vacsinou len popisuje pracu so ZODB balikom. Ja by som
vsak potreboval nieco ohladom navrhu datoveho modelu a prace s nim v Pythone.

Trapia ma otazky ako napr.: Ako robit nieco ako selekty? Co pouzit ako kluc a
co ako hodnotu v BTree? A co indexovanie? Ako by som spravil "vztah N:N", ktory
sa v relacnom svete riesi prepojovacou tabulkou; robi sa to tak aj v
objektovych DB?

Nepoznate niekto nejaky zdroj ktory by sa tymto zaoberal? Prip. ak mi je niekto
ochotny to aspon trochu vysvetlit aj tu, budem rad.

Vopred Vdaka

Robo.

--
Robo Cernansky