[python] Navrh datoveho modelu v ZODB

Robo Cernansky hslists na softhome.net
Pátek Květen 9 14:35:31 CEST 2003

On Fri, 09 May 2003 14:14:21 +0200 Ludek Smid <qark na seznam.cz> wrote:

LS> Prevod relacni -> objektova db je (podle me) netrivialni problem a je
LS> potreba udelat novou analyzu a design.

LS> V tvem pripade bych radeji zustal u relacni databaze a pouzil ji i v
LS> Pythonu. Urcite jsou k dispozici db adaptery pro SQL databaze jako
LS> MySQL, SQLite, Firebird, PostgreSQL (nebo ne-SQL databaze Metakit) a
LS> migrace a MS Access na nekterou z techto databazi bude primocarejsi (a
LS> tudiz bude obsahovat mene chyb) nez redesign celeho sw pro objektovou
LS> databazi -- zvlast, pokud s ni nemas zkusenosti.

Diky, urcite mas pravdu, ze by to bolo jednoduchsie ponechat v relacnej DB,
avsak ja sa praveze chcem naucit tie objektove a toto mi pripada ako
najvhodnejsia aplikacia na to, pretoze ma to aj bavi a aj to vyuzijem (a ak
to bude k svetu tak mozno aj niekto iny). ;-) A v neposlendom rade je to uz
snad posledna vec, okrem hier, kvoli ktorej pustam Windows.

Robo.

--
Robo Cernansky
E-mail: hslists na softhome.net