[python] socket.ssl

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Pátek Květen 9 16:03:30 CEST 2003

ViNiL wrote:

> Copak to je za Python? Ja ted koukam na 2.2.2 a tady mi pripada, ze takhle
> strohy Error objekt to snad ani nemuze vygenerovat ;-) Tady to na vsechno
> poctive vola SSL_get_error() a podle toho to vytvori deskriptivni vyjimku....

Byla to 2.1.3, defaultni v aktualnim stable Debianu.
Zkusil jsem to same v 2.2.1:
socket.sslerror: (1, 'error:140770FC:SSL
routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:unknown protocol')

..coz je divny, _socket.so i links je sestaven oproti stejne libssl.so
Podivny je ze server ceka na SERVER_HELO. Himbajs neni ten protokol
nesymetrickej? Ja myslel ze je to symetricky..

--
Zdenek Pavlas
Application Developer

Contact address:
Hlinky 114 / CZ - 603 00 Brno / Czech Republic
Tel: +420/5/43 554 170
Fax: +420/5/43 554 112, 214
See Disclaimer http://www.nextra.cz/disclaimer