[python] polednice v pythonu

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 12 09:26:05 CEST 2003

On 12 May 2003 at 9:16, Petr Vaněk wrote:

> ne mohlo. smetlo mne to ze zidle.
> to by si zaslouzilo na uvodni stranku py.cz.
>
> ten popis polednice :)
> a hlavne "drobne zmeny ve svetnici" :)))

Diky, jsem rad, ze se to nekomu libi.

Ani nevim, jak jsem se k tomu dostal, ale puvodne jsem chtel portovat "Znam kristalovou
studanku, kde nejhlubsi je les...", ale jsem si porad nemohl vzpomenout na cely text
(ach, kde jsou ta skolni leta :-) a porad jsem tam nenachazel nejakou dobrou pointu. Tak
to vyhrala polednice (mam jeste v zive pameti to uzasne televizni zpracovani - a toho
Polivku na chudach :-) no a text jsem doma taky nasel - ve stare ohmatane knizce zdedene
po predcich.
Nejhorsi bylo to odladit - mel jsem otevrene vedle okno s interpretem a porad jsem si to
kontroloval, protoze jsem tam porad delal same chyby :-) (taky jsem v pythonu neco jako
nedavnojestezacatecnik :-)

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague