[python] linux a vlakna

Jan Svec honza na py.cz
Pondělí Květen 12 09:39:48 CEST 2003

On Mon, 12 May 2003, Petr Vaněk wrote:

> vlakna se mi chovaji stejne.

Podle meho je to featura Pythonu, ktery se takhle s vlakny
na UNIXech vyrovnava. Takze neplasit! Vzhledem k tomu, ze
Python pouziva jeden sdileny globalni zamek, je uz vicemene
jedno, jak je to implementovano. Nevim jak je to nyni, ale
obecne se povazuje vice procesu za stabilnejsi nez jeden
proces a vice vlaken.

> suse 8.0 a muj specialne slechteny hybrid zalozeny na suse 7.0
> se_vsim_co_mne_zajima_kompilovanym_z_cvs_nebo_tak_neceho

Oni tomu rikaj hybrid, my zase bordel :) Ovsem priznavame,
za cosi takoveho nam doma take roste.
--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |