[python] Python v ASP atd.

Jan Matejka matejka na datasys.cz
Úterý Květen 13 08:38:43 CEST 2003

Jak to vlastně běží? Doposud jsem se domníval, že IS vytváří pro každou
stránku (pokud není v IS definováno jinak) vlastní instanci pythonového
interpretru. Nebo tam je jedna instance interpretru pro celý IS? Vypadá
to tak.
Čekal jsem, že ASP v Pythonu budou oproti VBScriptu trochu pomaleší, je
snad opak pravdou?

Jan Matějka

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of
Lubomir Kamensky
Sent: Tuesday, May 13, 2003 7:40 AM
To: Konference uživatelů Pythonu a spol.
Subject: [python] Python v ASP atd.

Preji hezky den vespolek,

zatim pouzivam Python pouze v ASP skriptech na windows platforme, ovsem
od te doby, co jsem Python objevil, uz se mi v nicem jinem delat nechce,
protoze mam pocit, ze jsem stejne uz predtim premyslel stejne jako
Python, ale pak to jeste musel prekladat do nejakeho dalsiho jazyka :-)
takze je to ted o krok min, o spoustu radku kodu min a navic je ten kod
proste hezky a srozumitelny. Ale k veci. Pri pouziti v ASP funguje jedna
fantasticka vec, na kterou jsem si dost zvykl - vsechny vytvorene
(samozrejme i ty systemove) moduly se chovaji jako objektova cache,
kterou mezi sebou uzivatele sdileji a to jak pro cteni tak i pro zmeny.
Coz je neco, po cem jsem cely zivot  opravdu velmi touzil ;-). Potom se
vytvari Singletonky jedna basen a jak se udrzuji! A taky ten vykon,
ktery je pro internetove apliakce dost dulezity. No a tak by me zajimalo
jestli bych s necim takovym mohl pocitat i na jine platforme nez ASP ve
Windows.

Lubomir Kamensky