[python] Python v ASP atd.

Lubomir Kamensky kamensky na promedia.cz
Úterý Květen 13 08:43:23 CEST 2003

> huh, tak to jsem jeste v realu nevidel... mate k tomu nejake
> pikanterie? libustky?

jenom sama chvala :-) on je to proste obycejny Python v jinem prostredi,
ostatne mam vsechny vlastni knihovny zabalene do balicku a modulu v cistem
Pythonu
a veci ktere jsou zavisle na platforme ASP pak pridavam az pri provadeni
akci

> co si mam predstavit pod pojmem objektova kes?

tak nazorne, udelam male pocitadlo :-)

 import sys;
 if 'x' in dir(sys):
    Response.Write('x in dir %s' % sys.x);
    sys.x = sys.x + 1
 else:
    Response.Write('x not in dir');
    sys.x = 0

no a do sys.x si misto cisla muzu dat jakykoli plnohodnotny objekt a vsichni
ho pekne spolu sdilime :-)
samozrejme jinak pro kes pouzivam spis vlastni moduly nez sys :-)