[python] mozna trosku lama dotaz

Jiří Vágner jiri.vagner na volny.cz
Čtvrtek Listopad 13 10:02:39 CET 2003

Hoj hadi !!!

Mam jen drobny problemek, nic extra zavazneho, jde spise o
lenost. :) Radsi to popisu na prikladu.

Mam treba zdrojak abc.py a v nem fci foo() kera vypise "a" a "b"

Tenhled zdrojak si importu ve spustene python konzoli prikazem
import abc a pote si zavolam fci abc.foo() a vypise se mi "a" a
"b". OK

Ted zmenim ve zdrojaku kod fce foo(), aby vypisovala "c" a "d" a
zdrojak ulozim. Kdyz ted zavolam v te same konsoli abc.foo() tak
mi to furt vypisuje "a" a "b" a nepomuze ani provedeni znovu
import abc.

Funguje to jen kdyz shodim python konsolu a nahodim ji znova a
import abc a abc.foo() uz dela ty zmenene veci. Ale ja jsem linej
a chci si hned po zmene zdrojaku v jiz otevrene konzoli juknou na
vysledky zmen v kodu.

Jde to nejak posefovat nebo mam smulu?

Dikec za info
Jirka bianco Vagner

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid