[python] PyQt + Qt + SIP + QScintilla + Eric

Jiří Vágner jiri.vagner na volny.cz
Úterý Říjen 7 09:05:25 CEST 2003

Drazi hadi,
uchodil jste prosim nekdo na Win2k nebo Mandrake Linuxu 9.1
editor Eric 3.2 ?

Co jsem provadel na Linuxu:
**************************
sip-x11-gpl-3.8 : build.py, make, make install
  nic nezuchlo, zadny error vypis

PyQt-x11-gpl-3.8.1 : build.py, make, make install
  nic nezuchlo, zadny error vypis

Mam tam qt 3.1.1 a python 2.2.2 a kdyz spustim jakejkoliv pyQt
example tak vyskoci

Traceback (most recent call last):
  File "./aclock.py", line 4, in ?
    from qt import *
  File "/usr/lib/python2.2/site-packages/qt.py", line 25, in ?
    import libqtc
ImportError: /usr/lib/python2.2/site-packages/libqtcmodule.so:
undefined symbol: _ZNK16QAssistantClient9classNameEv

Do toho headru do Qt - include adresare jsem zanesl ty #define
zmeny co jsou v Readme.linux u pyQt. Nemusim snad pak kompilovat
cely Qtcka?

Uz jen kompilovani pyQt mi chrousta 3/4 hodiny. :(

Co jsem provadel na Widlich:
***************************
Esli to dobre chapu, tak zdrojaky ani binarky QScintilla pro
Widle nejsou a nova Qt-cka (od verze 3.xxx) uz obsahuji
QScintillu. Takze to je asi duvod proc mi s NonComercial verzi
2.xxx hlasi Eric s nainstalovanym PyQt-NC ze chce QScintillu. No
a pokud si tam dam Qt3.xxx - trial tak zase pro zmenu nejede ani
PyQt-win-edu-msvc-3.8.1.exe (protoze chce educ verzi kera je jen
pro skoly) ani PyQt-win-nc-3.8.exe (kera chce zase jen NC verzi
QT, kera je jen 2.xx, kera zese nema QScintillu......... :(

Funguje prosim nekomu krome autora programu ten Eric?

Diky moc za pomoc.

Zmateny hroznys bianco

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid