[python] python

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:15:26 CEST 2003

Pod Windows se mi nejvic osvedcila verze Pythonu od ActiveState
(activestate.com), ktera obsahuje i IDE PythonWin, ktere je daleko lepsi nez
IDLE. Stejna firma vytvorila i IDE Komodo (Windows i Linux), ktere je ale za
prachy, nicmene nekteri si mysli, ze je to nejlepsi IDE (nejen) pro Python.

Jarda Pachola