[python] ??? Dalsi sraz ???

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Pátek Říjen 10 14:13:16 CEST 2003

Ahoj

Piestany, Nove Mesto nad Vahom, Trencin, tam vsude jsme v casech meho detstvi
jezdili a rad se tam zase nekdy podivam, ale ta Morava je asi prece jenom
pruchodnejsi.

>   No, aj ja by som uz rad videl dalsich Python-akov z tvare do tvare :-)
> Co tak na "neutralnej pode" na polceste, niekde na Morave? Brno, Olomouc,
> Ostrava? Verim, ze nejaki Moravaci su aj medzi nami a ze im to neda ....
>
>                                           m na f

Musim se priznat, ze puvodne jsem si predstavoval neco jako Pardubice, protoze
na Slovaky jsem zapomnel.

Co takhle udelat na Py.cz neco jako anketu?

Jarda