[python] ??? Dalsi sraz ???

Jan Troler J.Troler na value-services.net
Neděle Říjen 12 22:42:09 CEST 2003

Ahoj,
anketa je dobry napad.  Sraz s mezinarodni ucasti? Vyborne!.
Klidne vycestuji temer kamkoli jen bych navrhoval, aby v miste ktere nakonec
vyberem  alespon nekdo z nas bydlel a domluvil nejake vhodne ubytovani, pokud
mozno levne (ja osobne se vyspim i ve spacaku).
Honza