[python] zope

Martin Herceg martin na ufon.sk
Sobota Říjen 18 12:49:42 CEST 2003

Nutnost editace v browseru povazuji ovsem za nevyhodu.
vsimol som si ze existuje externy editor staci pozriet na www.zope.org

> Na mym zope 2.5.1 se pomerne casto kouse ten builtin FTP server.
> Prestane reagovat na prikazy, musim se odpojit a znovu pripojit.
> Krome toho zope nekdy nenastaruje vubec a logu neni zadna chybova
> hlaska, dalsi start jiz probehne ok.
toto mi robilo na redhat 8 dokonca obcas zatuhol aj pri beznej praci
na redhat 9 uz nie a ani na mdk a ani na slacku

> Otazkou taky je, jak casto se ponici ta Zodb database a hlavne zda
> system pozna, zda je ponicena a oznami to.
vdaka tomu ako sa mi kusal na RH8 som ho dost casto musel killnut
a problem nebol nikdy
Martin Herceg
martin na ufon.sk
ufon na ufon.sk