[python] zope jako web server -> kick start?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Říjen 25 00:30:12 CEST 2003

On Thu, Oct 23, 2003 at 10:36:14AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> ----------
> Odesílatel: Petr Vanek <vanous na penguin.cz>
> procitam tady vsechny mozne clanky o zope, abych nabral nejake
> informace. (prevazne na root.cz)
> pod clanky pak take procitam desitky komentaru o zope a spol.
>
> mam tady knihu book of zope od beehive.
>

> *********
> Zkus Content management mit Zope, vysla o prazdninach v nemecku, stoji
> 25eur. Tam mas vsechno vysvetleno jak pro pitomce (pardon, managery), tak i
> pro programatory. Doporucuji zacit stranou 177 :o)
>
> www.entwickler.com/buecher/zope

nemcina je mimo me mozne obzory, jedine co umim rict je maulhalten :-)

nicmene jsem toho ted dost precetl a nasel jsem i nejake dokumenty na
cmf.zope.org/Members , dalo se z toho dost pochopit...

jeste se na to podivam, ale pro me reseni to vidim tedy na core cmf (ale az
po vyzkouseni) s nejake doplnkove moduly...

--

bye
Petr