[python] Berkeley DB XML

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 19 13:51:30 CEST 2003

ona je to spis nahrada unixoveho /etc a castecne i /proc Mimochodem je i ve
win3.0. Na win 2.0 jsem kdysi taky sice delal, ale o registrech jsem v te
dobe jeste netusil tak ani nevim jestli tam jsou.

Jinak leckterym unixakum je znamo, ze Blil Cakes wokna slohnul - nikoli
applum, ale prave unixum. AthenaInitWindow Error - to je hlaska, ktera i na
mne cas od casu  blikne a me nezbyva nez reset. No a hadejte, co Athena
byla ve svete unixu? Zeby shoda jmen??? ale ale, nebudme naivni! Zneuziva
closed source programu aby v nem mel open source kody, je to prachsprosty
zlodej!

JL.

Odesílatel: Petr Prikryl <Prikryl na skil.cz>
Windows Registry vznikly podle mne predevsim proto, aby bylo
mozne implementovat podporu COM. Jeji vyuziti pro nahradu
puvodnich ini souboru povazuji az za druhoradou a neprilis
stastnou. (Osobne preferuji textove konfiguracni soubory.)
Vetsina veci, ktere najdete v registry, se nejak vztahuje k
COM.