[python] Python a NETmoduly

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Pondělí Září 22 17:38:29 CEST 2003

czr00t wrote:

>  >Delej co chces, ale co napred nastudovat nejake mene obskurni veci?
> Jo no. Je to blbost. Asi (ne asi ale urcite) na to nemam.

Mas, ale ver mi, opravdu to k nicemu neni, at to chces pouzivat na cokoliv.

Python je skvelej jazyk na skriptovani vysokourovnovych veci- zkus si
treba napred nastudovat dokumentaci k modulu socket, podivat jak je
napsanej poplib, smtplib, httplib, zkus pak treba z python promptu
stahnout nebo odeslat postu, nebo nacist webovou stranku, odeslat
formular atd.. Uvidis ze te napadne fura praktickejch vyuziti,
GUI k tomu pak muzes dodatecne napsat podle tkinterovejch
demonstracnich programu.

> Sorry, ale neni to i na mne moc krute? Srovnavat me s JDX? (Jandu nak
> moc neznam).

Jo, je to opravdu krute. Promin. .-)

> A kdy uz jsme u toho, ze se na to vykaslu neznas nejaky MULTIOS sw pro
> takovehle skenovani site, s vystupem, ktery bych mohl dal zpracovat (na
> to uz mam :-) ).

Moc hezka formulace pozadavku "chci to poustet na Windowsech" ;-)

Skenovani site 'takove jako ping a traceroute' delaji stejnojmenne prikazy,
ktere jsou multiplatformni, akorat na windowsech se traceroute pise tracert.
Pro informace o jinem skenovani jsou jine konference a s pythonem to nema
nic spolecneho.

--
Zdenek Pavlas
Application Developer