[python] offline cteni www.opendocs.org/pyqt/

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Září 24 09:32:06 CEST 2003

Dne po 22. září 2003 20:03 Radim Kolar napsal:

> no ja pro offline cteni doma pouzivam
> http://scache.sf.net
> a pro natahnuti do proxy cache http://sf.net/projects/scloader/

To jsme necekali. ;-)

Ale je to dobry napad. Ja jsem si to kdysi stahoval rekurzivne wgetem (v
takovem pripade je dobre dat bacha, aby se nestahovala ta EPSka apod., zvlast
v pripade pomalejsiho spojeni). Trosku neprijemne je, ze se v online verzi
nepouzivaji klasicka staticka jmena souboru, takze je s tim pak trosku vic
prace (jako delane pro Python). Taky nevim, co to dela ve Windows s temi
otazniky v nazvech...

S pozdravem

	Jarda Pachola