[python] Vykon Pythonu v praxi = psyco

Radim Kolar hsn na cybermail.net
Čtvrtek Září 25 23:24:24 CEST 2003

aby se projevil vetsi vliv pythonu importoval jsem jiz importovana
data. V tomto pripade dela sql server jen readonly dotazy a hlavne
nemusi updatovat indexy coz mu zabira nejvice casu, bez indexu nad
tabulkama a nasledne kontroly referencni integrity importuje asi tak 10x
rychleji v extremnich pripadech az 60x. Kdyz jsem uz utech databazi tak
Oracle ma strasne pomale DELETE, coz vede v praxi k ukazum ze lepsi
je koupit vice diskspace nez odmazavat stara data.

Dopadlo to takto (1xCPU masina):

bez psyco
./load  72.48s user 2.12s system 40% cpu 3:02.84 total
s psyco
./load  47.24s user 1.99s system 33% cpu 2:25.55 total

tedy 30% zrychleni. Jak je videt inzerovane zrychleni 2-4x se nekonalo,
ani jsem ho necekal. 30% delaji JIT kompilatory v Jave na podobnych
ulohach. Podstatnejsi otazka nez tech 30 procent je nakolik je psyco bug
free aby se mohlo bez obav pouzivat; nikdo netouzi nainsertovat do sve
database spatna data.