[python] Berkeley DB XML

Jarda Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Září 12 17:04:48 CEST 2003

Zdravim taky,

Dne pá 12. září 2003 16:41 Petr Vaněk napsal(a):

> co si tak pamatuju, tak ve Windows byl nejaky program regsvr32,
> ktery registruje DLL knihovny

No, ten program existuje, ale to pokud vim neznamena, ze bez jeho pouziti neni
mozne pouzivat DLL knihovnu. DLL knihovna musi byt pokud vim nekde, kde ji
system najde.

Pokud jde o Berkeley DB XML, predpokladam, ze bindings Pythonu budou obsahovat
nejake moduly v C ve forme dynamicke knihovny (v Linuxu *.so, ve Windows
tusim *.pyd) a nejaky obal v Pythonu (modul/y/ v souborech *.py). Oboji musi
byt tam, kde to najde Python. Tedy s nejvetsi pravdepodobnosti nekde v
adresari site-packages. Pokud tam soubory jsou, melo by to fungovat, v
opacnem pripade byla knihovna spatne nainstalovana, pripadne se pythonovske
soubory nenainstalovaly vubec.

Jarda Pachola