[python] Berkeley DB XML

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Pondělí Září 15 14:40:05 CEST 2003

> Databazovy server napriklad potrebujete spoustet a
> potrebujete se na nej navazovat ze svych aplikaci.
> Implementace v podobe COM komponenty tuto vec velmi
> zjednodusuje. Pokud komponenta navic definuje takzvane
> Dispatch rozhrani, pak se na ni lze napojit i ze
> skriptovacich jazyku (za behu se daji zjistit podporovana
> rozhrani a volane funkce se daji specifikovat textove). To
> je taky jeden z duvodu, proc by se mohli autori Berkeley DB
> XML u varianty pro Windows snazit o implementaci COM rozhrani
> a to dokonce i jeho Dispatch varianty.

No, jak se tak divam, Windows verze zdrojaku Berkeley DB se dodava zvlast,
takze tam mozna opravdu bude navic nejake COM rozhrani. Na zastaralost DLL
rozhrani a "objektovost" COM technologie zalozene na klasickem C jazyce nemam
tak radikalni nazor, ale myslim, ze uz bychom zatezovali zbytecne tuto
konferenci off topic tematem. Moje e-mailova adresa je pripadne k dispozici.

Abych se vratil castecne k puvodnimu tematu, Python binding pro Berkeley DB
XML bude podle me i pod Windows zcela jiste obsahovat klasickou dynamicky
linkovanou knihovnu, ktera bude velmi pravdepodobne volat funkce z jine
dynamicky linkovane knihovny. Toto bylo jadro meho puvodniho prispevku...
Pokud ma nekdo podrobne informace, rad se necham poucit.

S pozdravem

	Jarda