[python] Boa - LoadFile

Gen2n gen2n na seznam.cz
Úterý Duben 6 09:14:12 CEST 2004

Zkusil jsem si v Boa udělat tutorial na Notebook. Vse jede, az na
otevirani souboru. Obycejny textovy soubor se nacte tak, že jsou videt
same ? (win98) nebo kosticky (w2000). Zkousel jsem spise nahodne vkladat
encode/decode, ale nepomohlo. Ta funkce na nacitani vypada takto:

 def OnFileitems0Menu(self, event):
        dlg = wxFileDialog(self, "Choose a file", ".", "", "*.*", wxOPEN)
        try:
            if dlg.ShowModal() == wxID_OK:
                filename = dlg.GetPath()
*                self.txtEditor.LoadFile(filename)
                self.FileName=filename*
        finally:
            dlg.Destroy()

nevite nekdo?