[python] jak pretizit oper8tory and, or, not

Petr Kolesa kolisko na matfyz.cz
Sobota Duben 17 00:12:32 CEST 2004

Diky za radu. Ja ale bohuzel potrebuju vyhodnocovat vyrazy ve tristavove
logice (ano, ne , nevim). Moje idea byla vytvorit tridu Unknown, ktera
by se mohla objevit v logickem vyrazu ...

Cely problem je v tom, ze na vstupu dostanu retezec (vyraz), ktery pak
vyhodnotim a vracim vysledek. Format vstupu je dany. A opravdu se mi
nechce parsovat vyraz, abych to mohl vyhodnotit rucne.

kolisko