[python] zope 2.7

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 19:31:01 CEST 2004

tdc wrote:

> A to je prave ten omyl. Plno lidi se dostane k Plone az kdyz uz o Zope
> neco vedi a dokud nebudou mit obecne informace, tak se k Plone nikdy
> neprobojuji. Pokud mam mluvit za sebe, tak jsem se zatim k CMF+Plone ani
> nedostal, protoze se snazim pochopit Zope jako system. Az budu mit
> pocit, ze ho opravdu chapu, tak se mozna podivam i na Plone.

Mnohem vic lidi tady v cesku provozuje plone jako "uzavreny" system, kdy
si tak trosku jem pomrvi ve stylech, daji svoje obrazky a pod. A
vyuzivaji jen to zakladni co plone nabizi (ikdyz i toho je dost).

My zopisti k plone pristupujeme prave z te opacne strany, jenze to neni
strana vetsiny. Pokud chcete napsat uspesny clanek, musite napsat co
chce vetsina a ne to co zajima par lidi.

Zapomente na statistiky ctenosti clanku o zope, to delaji vetsinou
prohledavace inetu nebo zbloudilci co se podivaji a skoci dal.

Realne takovy clanek tady v cesku muze precist tak 100 lidi co se o zope
zajima. Jenze ti co se zajimaji, uz to stejne vi.

Takze pokud chcete nekdo napsat clanek o Zope, napiste o Plone pro laiky.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!