[python] serial plone pro laiky

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Duben 29 15:07:17 CEST 2004

VANĚK Petr wrote:
> a o cem jako ze chcete psat? ne, ze bych se citil na tolik zkuseny,
> ale treba bych mohl pomoci... i kdyz nevim jak, pac neumim ani
> uvarit kafe.
>
> (... @#%@%$^%! do ceho se to zase cpu?!)

He he.

No o cem -- videl bych to na povidani, jak z Plone udelat nejakou vec,
co chces, a polemiku o tom, co bys chtit mel a co ne ;-) Mam zkusenost
se tremi instalacemi Plone: jedna seriozni a dve takove o nicem (napr.
py.cz ;-) Kdyz jsem pracoval na te jedine seriozni, dost by se mi tehdy
sikla nejaka zpracovana advokacie, nejake pripady uziti, zkratka nejaky
pripraveny popis jak a proc plone pouzit. (Take by to treba mohlo vest
ke zkultivovani ceskeho prekladu plone apod. ;-)

Jsem hodne mimo?

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs