[python] Posledni Plone i Zope a Structured Text

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 4 17:31:26 CEST 2004

Milon Krejca wrote:
> Ahoj,
>
> Naistaloval jsem posledni oficialni Zope i Plone.
> Kdyz je v popisu vytvareni odkazu cesky znak - odkaz se nevytvori.
> Problem by mel resit patch.
>
> Chtel jsem se zeptat, jak funguji releasy Zope, kdyz takovouto chybu
> nejsou pul roku schopni odstranit primo v releasu???

Neni to chyba zope, je to chyba vase. Nemate nastavenou cestinu.

viz z2.py, option -L

No a nove zopy (ja provozuji 2.5.1 kvuli tomu ze nema UTF se kterym je
vic problemu nez uzitku) na to maji nastaveni i pres mgmt web interface
na jednotlive foldery (to abyste na kazdou jazykovou verzi nemusel mit
postenou samostatnou seanci)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!