[python] Predavani ukazatele z C++ do Pythonu

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Pondělí Prosinec 6 19:26:58 CET 2004

On Mon, Dec 06, 2004 at 06:59:06PM +0100, Petr Novak wrote:

> Zdravim, potrebuji predat ukazatel z C++ do Pythonu, konkretne jde
> o naparsovane XML z Libxml2 (typ xmlDocPtr). Problem je, ze jediny
> zpusob, ktery jsem nasel je udelani wrapperu jako by ten ukazatel byla
> nejaka C++ trida ci neco podobneho.
>
> V Pythonove aplikaci vyuzivam opet Libxml2 a potrebuji ten ukazatel
> v nezmenene podobe - ale nezmeneny ukazatel nedokazu dostat z C++ do
> Pythonu.
>
> Presne: mam C++ metodu: xmlDocPtr TDocument::_getDocument() Pro tridu
> TDocument mam wrapper, problem je, ze nevim, jak predat ten xmlDocPtr
> [...]

Zkuste se podivat na http://www.python.org/doc/2.3.4/api/cObjects.html .

S instanci tridy PyCOobject ale nelze v pythonu delat v podstate nic
jineho, nez ji zase predat jako parametr do dalsi C/C++ funce, ktera si
z nej vytahne uschovany pointer.

Radek Kaňovský