[python] Predavani ukazatele z C++ do Pythonu

Petr Novak novak na merlot.ics.muni.cz
Středa Prosinec 8 11:01:19 CET 2004

On Mon, Dec 06, 2004 at 07:46:05PM +0100, Radek Kanovsky wrote:

> Pro libxml2 je hotovy wrapper. Info je na http://www.xmlsoft.org/python.html .
> Ten pouzit nelze?

Pythonovy wrapeer pro libxml2 pouzivam, ale muj problem to neresi. Pokusim se to
popsat podrobneji:
- v C++ kodu si naparsuji pomoci libxml2 XML dokument:
  xmlDocPtr doc = xmlParseFile(filename);
- ted potrebuji dostat ukazatel doc do Pythonu, tak aby obsahoval to stejne
  (coz mi nezajisti, pokud ho obalim wrapperem). Potrebuji, aby byl ekvivalentni
  Pythonovemu zapisu: doc_Python = libxml2.parseFile(filename)
- typ xmlDocPtr je ukazatel na C strukturu
- pokud xmlDocPtr obalim wrapperem, ziskam v Pythonu promennou, na ktere je toho
  nabaleneho vic a libxml2 s tim z pochopitelnych duvodu nepracuje

Jsem vdecny za jakoukoli radu

-petrn