[python] Hledame programatory

hiring2005 na centrum.cz hiring2005 na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 16 16:56:19 CET 2004

Vazeni,

firemni stranky stale vytvarime, proto prozatim pouzivame kontaktni email na centrum.cz. Nase firma opravdu provozuje botely i kdyz ne v Kalifornii ale prevazne na Floride. Nase kancelar je v New Yorku a v soucasne dobe pracujeme na zalozeni sro v Ceske republice, hned pote otevreme kancelar i v Praze. Proto v soucasne dobe nabizime praci z domova na VPP, hledame velmi zkusene programatory ke spolupraci s nasimi stavajicimi programatory v USA.

Pokud mate zajem o moznou spolupraci, po zhodnoceni Vaseho cv a platovych pozadavku Vas samozrejme budeme telefonicky kontaktovat. Z duvodu casoveho rozdilu je nejlepe domluvit termin telefonatu predem, preferujeme okolo 21hod ceskeho casu.

Jedna se o legitimni praci, velmi radi zodpovime jakekoli Vase dotazy tykajici se teto nabidky.

S pozdravem,

Petra & Hana
Boatel team