[python] globální proměnné

p.kosina gen2n na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 13:30:44 CET 2004

> V tomto případě nejde ani o globální proměnnou, ani o
> proměnnou platnou v kterékoliv metodě třídy. Vytváří se v
> rámci objektu a je platná pouze v rámci objektu (instanci

nicméně z hlediska třídy je to globální proměnná, i když se jí tak neříká

> Definice a použití funkce r() a použití třídy do toho nic
> nového nevnáší. Je to jen krkolomě zapsané vytvoření
> inicializace proměnné uvnitř existujícího objektu.

napsal jsem spatny priklad, zde je lepsi, proste modikace promenné
univtr kterekoliv funkce, jako jakysi superglobal (to by mohl byt nazev
toho noveho klicoveho slova, který by toto delal :-)):

class G:
	pass
def f():
	x.what=x.what+10