[python] volba editoru/IDE pro Python

Jirka bianco Vagner bianco na bluetone.cz
Pondělí Prosinec 20 13:25:01 CET 2004

Zdravicko,
nechci machrovat, toho jsem dalek, ale tohle je tema stokrat probrane a
tudiz je zbytecne se o tom znovu zase sahodlouze bavit.

I kdyz ... byl by to kraaasnej flamewar, na jedne strane pure IDLEsti,
na druhe strane "rozmazlenci"  s Komodem, ericem a pyDevem ... :)

ABottle, mrkni do archivu, najdes tam hafo odkazu i popisku ruznych
IDEcek pro python. Tech diskuzi na tema Moje oblibene hadi IDE tu fakt
bylo habakuk. ;)

Jirka bianco Vagner