[python] Blog produkt ??

Milon Krejca milon na erimi.com
Pátek Prosinec 24 21:28:53 CET 2004

Tak jsem to trosku vyzkousel:
- Quills neumi pridavat obazky do blog folderu. Mozna ani do zprav -
nezkoumal jsem, jakym kodovanim se pridavaji zpravy -stx,rst, html,
plain ?).
- CMS Blog mi pri odinstalovani rozhodil celou site
- SimpleBlog
- sdotNews

SimpleBlog i sdotMews  vypada ok i kdyz sdotNews opet neumi ulozit
obrazek do folderu (asi pujde nalinkovat z jineho folderu).

Volba vypada na SimpleBlog.

Milon