[python] Blog produkt ??

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Neděle Prosinec 26 09:42:56 CET 2004

Tak to se mi nejak nezda. Nemam to sice nanstalovane, abych to
vyzkousel, ale podle zdrojaku neni BlogEntry omezene aby neslo editovat.
Je pouze zakazana zalozka References (sdileni) a Metadata (vlastnosti).

Nemas treba tu konkretni BlogEntry polozku ve stavu "zverejneno"? Pak
(jako obycejny uzivatel) nelze editovat zverejnenou polozku (jako
Manager to jde).

Radim