[python] (no subject)

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Neděle Únor 29 14:49:26 CET 2004

On Sun, Feb 29, 2004 at 01:19:38PM +0100, mucska na avu.cz wrote:

> Dobry den,
> chtel bych si udelat aplikaci ktera bude fungovat jako formular v
> Browseru. Kde po zadani parametru, popripade zadani textu, odesle
> aplikace data na server "jakoby" pomoci metody POST. Data by byli na
> servru vyhodnoceny pomoci cgi.
>
> Chci se zeptat na jake moduly bych se mel asi tak podivat, ktere by mi
> umoznily napsat tuhle aplikaci.

Nevim, jestli jsem to dobre pochopil, ale pokud chcete udelat aplikaci,
ktera bude imitovat browser pri odesilani formularu, tak by vam mohl
pomoci modul ClientForm. Ten neni soucasti standardni instalace pythonu,
je potreba jej doinstalovat.

    http://wwwsearch.sourceforge.net/ClientForm/

Co se tyce uzivatelskeho rozhrani vasi aplikace (pokud ma byt graficke),
tak asi nejjednodussi bude pouzit standardni modul tkinter.

Radek Kaňovský