[python] Py - IIS - ASP

Lubomír Kamenský kamensky na promedia.cz
Pátek Leden 2 14:14:12 CET 2004

Osobne toto spojeni pouzivam uz asi rok,
ovsem misto ActivePython mam Python + Python for Win32 Extensions,
jako editor mi nejvice vyhovuje TextPad, s diakritikou problemy absolutne
nemam, nevim co jsou zaplaty a ke spolehlivosti a stabilite zadne vyhrady.

Ostatni problemy tam skutecne jsou, jeste i dalsi, treba prakticky
nepouzitelne cookies, atd..

resim to uplnym oddelenim logiky zavisle na platforme ASP od ostatniho kodu,
ktery zustava plne prenositelny a ktery mam zabaleny do klasickeho balicku.
zavislou logiku mam v knihovne v asp souboru, kde jsou definovany objekty
typu facade, prenositelny kod v balicku rovnez obsahuje obecne facade
objekty, ktere pak  v asp strance prepisu temi platforme zavislymi a pak
jenom volam z asp metody objektu z balicku.

<%@ Language = "Python" %>
<!--#include file="zavislaLogikaNaAsp.py.asp"-->
<%
import MujBalicek

pracuje se s tim velmi elegantne a spise ze zvedavosti se ted zabyvam prave
opacnou myslenkou migrace na jinou platformu nez win,
hodne vyuzivam XML a XSLT, prostrednictvim sdileni modulu Pythonu sdilim
cele DOM objekty nad kterymi delam transformace a popravde pri testovani XML
parseru, ktere aspon trochu implementuji DOM, vychazi microsofti parser z
hlediska vykonu zdaleka nejlepe. Mate nekdo jinou zkusenost?