[python] Py - IIS - ASP

Milan Rohr m.rohr na centrum.cz
Pondělí Leden 5 10:54:49 CET 2004

> Zkuste tu bazi provozovat na www.zope.org. Je to ciste pythonni aplikacni server.

Na Zope jsem se podíval. Jakkoliv vypadá zájímavě, v mém případě mi připadá jako kanón na vrabčáky. Přece jenom zase až tak robustní aplikaci zrovna nevytvářím.

Nakonec jsem zvolil jiné řešení: na server na další port přibyl Apache, Apachovi jsem přidal modul mod_python a jsem s tím moc spokojený. Pod mod_pythonem se py skripty zpracovávají ďábelsky rychle a s apachem není problém.

Narazil jsem ale na další věc - protože chci vyvíjet aplikaci i doma, a tam používám Linux, chtěl bych poprosit o radu s databázemi. Na win32 používám ODBC rozhraní pomocí ODBC balíku z win32all. Jak by se to dělalo na Linuxu? Je nějaký ekvivalent pro ODBC?

SkodaFabia nyni se zvyhodnenim az 50.000,- Kc!
 http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast