[python] xml.parser.expact modul a vynimka ExpatError

Miroslav Biňas binas na intrak.sk
Úterý Leden 13 17:26:25 CET 2004

zdravim

robim taky mensi xml parser s pouzitim modulu expat. no a odchytavam
vynimku ExpatError, ak nieco nie je v poriadku. v dokuemntacii v casti
13.5 je napisane, ze sa mam kuknut do casti 13.5.2 na viac info o expat
chybach. no a tam sa pise take, sa da zistit chybovy kod, cislo riadku,
kde bola chyba a offset na riadku. a ze su to atributy ExpatError.
lenze. ked to pouzijem v programe ako:

try:
	p.ParseFile( fi )
except xml.parsers.expat.ExpatError:
	error_code = xml.parsers.expat.ExpatError.code
	print "more - ta nejaka chyba"

tak zahlasi, ze trieda ExpatError taky atribut nema. ked kuknem cez
help, ze co mi na to povie help(xml.parsers.expat.ExpatError), tak fakt
- taky atribut tam nie je.

robim nieco zle alebo je ryza niekde inde? no - som zaciatocnik s
pythonom, takze - chyba bude mozno aj niekde medzi klavesnicou a
stolickou...

pekny den prajem

mire(c)
--
e-mail: mirek na host.sk
icq: 113397932

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc a .ppt (power point)
precitajte si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html