[python] lama ...

jt j2t na seznam.cz
Pondělí Leden 26 19:56:47 CET 2004

Zdravím, chtěl bych se "trochu" zabývat  psaním skriptů k tomu, abych
mohl "něco koumat" na netu a rozšířil své teoretické znalosti? Najde se
někdo, kdo by mi pomohl??
    1) Dá se nějak nechat otevřené okno skriptu i po splneni všech
řádek? Myslím tím něco čistějšího,         (něž jsem dělal v konzoli u
starého pascala - read) než raw_imput?
    2) Jak lze stáhnout nějaký textový soubor s pomocí mého scriptu?
    3) Chtěl bych vytvořit úplně jednoduchého irc bota (jen tak na
zabití času - připojení do kanálu a          vypsání nějaké zprávy) -
nic "náročného"
    4) A další dotazy snad zas jindy - mám jich ještě spoustu :)
Děkuji všem za jejich případé odpovědi.