[python] nazev promennych polde objektu

mucska na avu.cz mucska na avu.cz
Pondělí Červenec 5 18:25:23 CEST 2004

hmm sem uved blbej priklad.

co treba takhle:

seznam [a,b,c,d]

promenna.a
promenna.b
promenna.c
.

------
poradili by jste nekdo jak prevest hodnoty ze seznamu na promenne?
a potreboval bych vytvorit promennych, ktere by meli nazvy podle objektu ze seznamu a
meli jejich
vlastnosti, asi to blbe pisu, ale doufam ze to pochopite
------
pro doplneni....
mam ve hre controler kterej je napojenej na spoustu actuatoru, ktery maj svoje vlastnosti.
ja bych potreboval nacist vsechny napojeny actuatory(to umim) a kdyz uz je nactu tak se mi
zobrazej jako seznam a ja potrebuju z tohodle seznamu promennych udelat globalni. prommenne abych
ne ne mohl sahat i z jineho scriptu a tak..

jinak bych to mohle delat nasledovne, ale pro vic nez 100 actuatoru:
a = c.getActuator()
GameGlobal = a

dik jm