[python] PyQt a Qt3-win32 portovane z GPL X11

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Pátek Červenec 9 00:29:07 CEST 2004

Ja se na to chystam uz delsi dobu, ale jeste jsem se k tomu nedostal. Mam to
dokonce stazene, ale nezkousel jsem. Vysledny produkt urcite bude free - GPL
je dostatecna zaruka.

JP