[python] Pythonýrský sraz

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Červenec 26 20:20:06 CEST 2004

Ahoj, ahoj, ahoj!

Rád bych svolal druhý (alespoň mě známý) všepythonýrský sraz.

Kdy: v sobotu 11. září 2004
Kde: v Praze (upřesním později, podle zájmu)
Kdo: zváni jsou všichni národové, kteří chtějí poklábosit na téma
python, vesmír a vůbec
Co: diskuze, konzumace, levitace

Pokud se hodláte ještě někdo, kromě mě :-), dostavit, dejte, prosím,
vědět, abych podle toho našel vhodné místo a učinil rezervaci.

Ještě raději jednou: pokud jste jakéhokoli vyznání, vzrůstu, barvy,
národnosti, pohlaví a co já vim, co všecho, a chcete si promluvit třeba
na téma python, zope anebo taky vůbec ne, nebo jen potkat lidi, co se
zajímají o podobné věci, tak neváhejte a přijďte (a zkuste se předem
nahlásit ;-)

Za pythonýrskou župu
Váš ViNiL

--