[python] problem s komunikaciou medzi dialogmi

Miroslav Biňas binas na intrak.sk
Čtvrtek Červen 10 12:44:51 CEST 2004

ahojte

mam taky problem:

v jednom dialogu mam zoznam poloziek (ListStore). z toho dialogu mam
realizovanu funkciu - pridanie novej polozky, ktorou sa otvori novy
dialog. tam nieco vyplnim, odoslem, ulozia sa info do externeho suboru,
do zoznamu tychto poloziek a - chcel by som zabezpecit, ze ked sa to
ulozi, tak sa refreshne zoznam v hlavnom okne (spominany ListStore) a
neviem, ako mu dat na vedomie, ze doslo k zmene. rozmyslal som o
navratovej hodnote z dialogu pridavania, ale tak to nefunguje. neporadi
niekto?

mirek
--
e-mail: mirek na host.sk
icq: 113397932

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc a .ppt (power point)
precitajte si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html