[python] comp.lang.python

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Pondělí Červen 21 08:46:22 CEST 2004

gen2n wrote:

> Vcera jsem se pokusně prihlasil k odberu comp.lang.python a jen přes
> vzniklo   >100 prispevku =-O .

Jo to posledni je smajlik! ;-))) Ano, comp.lang.python jsem take asi dve
hodiny odebiral. Dekuji, mne staci jiz jen linux na linux.cz a i to tezko
stiham...

> Pracuji na prekladu
> http://mcsp.wartburg.edu/zelle/python/python-first.html. Nechtěl by mi
> pak někdo udělat korekturu? Věcnou (správný překlad) i českou (správná
> čeština)? Myslím jen tak zhruba..... ;-)

Nevim, jestli udelam spravne korekturu vecnou, ale az sem zverejnis URL,
tak si to rad prectu a napisu Ti k tomu, jestli tam najdu nejakou
blesku. Jiste nebudu sam. :-)

Chystas se pak dokument zverejnit treba na py.cz?

V.