[python] bug v timeout-och v module socket

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Červen 24 21:35:28 CEST 2004

zdravim zase,

tak som sa pozrel na ten socket.settimeout, nechapem preco som si to
predtym nevsimol :) diky za radu uz mi to funguje tak ako som chcel
az na jeden problem: na windoze (skusal som len WinME) je v tom
timeout-e bug. v dokumentacii je napisane 'If a float is given,
subsequent socket operations will raise an timeout exception if the
timeout period value has elapsed before the operation has completed.'
na linuxe to aj presne takto funguje, na windowsoch je problem v tom,
ze ak je nastaveny timeout a ak sa socket nepripoji na ciel (koli
chybe), tak VZDY caka na vyprsanje casu a VZDY vyhodi timeout
exception. napriklad, ak je timeout nastaveny na 10 sekund a socket
by (bez timeout-u) po 5 sekundach vyhodil exception napr.
socket.error: connection refused, tak sa nic take nestane a po 10tich
sekundach vyhodi timeout exception. ak sa pripoji pred vyprsanim
timeout-u, tak je vsetko ok, vtedy to funguje dobre. ako som pisal
vyssie, na linuxe to funguje tak ako ma, cize ak pred vyprsanim
timeout-u vznikne nejaka ina exception, pripajanje hned ukonci.

chcel som poslat bug report ale robi sa to cez sourceforge a treba sa
tam registrovat alebo co a na to som velmi lenivy. ak sa to njekomu
chce alebo ak je tam registrovany tak by to mohol ohlasit :) nech to
mozu opravit.

azurIt
http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail