[python] Posledni Plone i Zope a Structured Text

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Středa Červen 30 08:43:41 CEST 2004

Milon Krejca wrote:

> Ahoj,
> Naistaloval jsem posledni oficialni Zope i Plone.
> Kdyz je v popisu vytvareni odkazu cesky znak - odkaz se nevytvori.
> Problem by mel resit patch.
> Chtel jsem se zeptat, jak funguji releasy Zope, kdyz takovouto chybu
> nejsou pul roku schopni odstranit primo v releasu???

Ahoj, predpokladam, ze mluvis o chybe tykajici se nemoznosti napsat
UTF-8 znak do StructuredTextu (STX) tak, aby byl text s nim nejak
odlisen (tucny, kurzivou, odkaz...). Ta chyba je tam daleko vic nez
jeden rok. Ale to vis, Amiky prilis netrapi, ze to neumi diakriticke
znaky (mozna jen nektere), i kdyz jsou soucasti UTF-8, jehoz podporou se
chlubi. Popravde ale ani sam moc nechapu, proc to opravene neni.

Na adrese

http://bbs.cvut.cz/~tuttle/zope

Je muj podrobny popis instalace Zope, Plone a nejakych dalsich produktu
na Linuxovy system. Obsahuje samozrejme i patchovani STX. Je to vytazene
z dokumentace beziciho projektu a tak je tam par veci ohnutych tak, aby
mu vyhovovaly. V dokumentu je schovano mnoho hodin studia, pokusu a
omylu. Treba se to bude hodit a adaptace na vlastni podminky jiste
nebude problem.

Skript permission-setup.sh slouzi, jak nazev i obsah napovida, k
rychlemu a pohodlnemu nastaveni prav pro fungovani a bezpecnost.

V teto konfiguraci portal funguje dobre a stabilne uz nejaky ten mesic.
Uznavam vsak, ze zatim neni v rutinnim provozu pod vetsi zatezi.

> PS Neexistuje nejaka konference primo pro Plone/Zope v cechach ???

Na toto tema probiha na teto konferenci anketa

https://bbs.cvut.cz/web/secure/poll?id=python-and-others

Vetsina se vyjadrila, jak je patrno, pozitivne (z cehoz mam radost). Je
to urcite dobre, protoze ani Python ani Zope/Plone v Cesku IMHO nemaji
takovou clenskou zakladnu, aby to saturovalo dve konference. Chtelo by
to vymyslet to (technicke?) tematicke rozdeleni...

Vlada