[python] Utilita s GUI

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Březen 2 21:59:24 CET 2004

cawte ;]

> Ahoj Lukasi,
> podle meho nazoru v pripade, ze chces nejake male gui, zkus
tkinter. Jinak

mala GUI app + tkinter ?! :) uz si to njekedy skusal ? ;) nahadze to
tam asi 5 MB tcl skriptov(nemal som tam nic ine len prazdne okno), z
ktorych nemozes nic vymazat lebo to potom nepojde :)

> bych doporucil knihovnu Qt (sam ji pro tvorbu GUI v pythonu delam)
a modul
> PyQt pro python. Vysledek tvoji snahy bude multiplatformi. Pokud
potrebujes
> pod windowsama spustitelny kod, zkus py2exe. Mam to vyzkousene.
> Typoval bych si, ze pokud si projdes archiv konference, nejake
dalsi tipy tam
> najdes.
> zdravim
> Honza

skus wxpython(www.wxpython.org) + py2exe
(http://starship.python.net/crew/theller/py2exe/) a potom vsetko co
sa bude dat skomprimuj cez UPX(http://upx.sourceforge.net/) malo by
to mat maximalne 2 MB co je sice tjez dost ale lepsje ako 7 MB :)
este k tomu UPX.. najlepsi vysledok by si mal z toho vycucat takto:
upx --best --crp-ms=999999 --nrv2b <subor>
alebo
upx --best --crp-ms=999999 --nrv2d <subor>
skus obe a zober to co bude mensje

nz, bye ;)
azurIt
Java Desktop System predstavuje prvu pouzitelnu alternativu voci Windows za
poslednych 15 rokov, pretoze prinasa zákaznikom bezpecne a doveryhodne
desktopove riesenie za zlomok ceny Windows.
Viac informacii najdete na : http://www.somi.sk/sun/java_desktop.php