[python] Utilita s GUI

lukas abak na grafi.cz
Středa Březen 3 00:19:33 CET 2004

no, o tom jsem take uvazoval, ale QT neni free ani GPL pro windows :( jen edu
verze, kterou asi nejde pro GPL projekty pouzit (nevim, necetl jsem licenci, ale
GNU verze je na stazeni pro mac a lin, tak proc ne pro win :)

py2exe jsem naposled pouzil 0.3.3, mozna je cas na upgrade :) zkusim .. s
pythonem mam dobre zkusenosti, ale tohle vidim jako velky problem, kdyz by to
nekdo vyresil, asi by vytrhl mnoha lidem trn z paty :)

lukas :)