[python] Utilita s GUI

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Středa Březen 3 11:09:12 CET 2004

> sice ji JP> stahli z webu, ale ja ji nekde mam. Udajne pripravuje Trolltech
> freeware JP> verzi Qt 3.x
> tesim se :), doufam ,ze bude i pod win

Ja mluvim jenom o Windows. Jsem v situaci, kdy by mi licence GPL vubec
nevadila, ale bohuzel zadna GPL verze Qt pro Windows neexistuje.

> vyvojare JP> stoji licence $1500, coz je podstatne vic, nez 12000 Kc. Pokud
> chce clovek JP> pouzivat pod Windows pouze PyQt, tak je asi nejlevnejsi
> moznost koupit si JP> BlackAdder. Ten obsahuje krome "zmijiho" vyvojoveho
> prostredi i Qt (ale pouze JP> v binarni podobe) a PyQt pro komercni
> pouziti.
> asi jsem si to spletl s necim jinym, opravdu tam je $1500 ale za jednu
> platformu, pro vsechny (win,lin,mac) je to $3300, coz je opradu dost i na
> komercni sferu :(

Ta cena je fakt tezky prusvih. A to se podle mych informaci Trolltech chysta
"upravit" ceny, pravdepodobne smerem nahoru. Rekl bych, ze se nemuzou
dohodnout. Kdyby cenu naopak snizili, mozna by se jim zisk nakonec zvysil,
protoze Qt je opravdu spickova knihovna a za cenu $300 - $400 pro jednu
platformu by si ji podle me poridilo mnohem vice vyvojaru.

> lukas :)

Jarda