[python] Utilita s GUI

tdc tdc na phreaker.net
Středa Březen 3 11:22:43 CET 2004

Gen2n wrote:
> Zrovna jsem zkousel py2exe s balikem encodings, tak to mělo 6,9MB.
> Metodou pokus-omyl jsem smazal všechny podadresáře (jen! podadresáře) z
> obou složek Tcl8.4 a Tk8.4 (nechal jsem jen to kodovani, které
> potrebuji), a zbylo 4,9 M. Samotný program má 24k.
> Mam verzi 0.5.0.
> Pavel

Ted budu varit z vody (nemam po ruce prave Windows), ale tusim, ze
minimalniho overheadu by se dalo dosahnout s FLTK. Je pro windows /
linux / mac, python binding taky ma ( http://pyfltk.sourceforge.net/ ) a
binarni instalacka stable verze pro windows ma 397KB a dle vseho by
nemela mit zadne dalsi zavislosti. Pak by se vysledny EXE soubor skladal
z py2exe, fltk, samotny program a pripadne jeste potrebne pythoni
moduly. Dle vsech ukazek by se s tim da pracovat vcelku rozume.

_tdc_