[python] Off-topic : Trolltech, Qt a licencovani

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Březen 3 23:23:50 CET 2004

Na Gtk mi vadi hodne veci, krome toho, ze neni v C++ (ktere se, prestoze mozna
neni nejpovedenejsi jazyk, IMO hodi pro nektere typy projektu mnohem vice,
nez C). A Corba neni zdaleka to, co mi na Gnome vadi nejvic. Ale to je jedno,
ja jsem se srovnavanim nezacal a nehodlam v nem ani pokracovat. Od Pythonu
jsme se vzdalili a na teto konferenci se podle mych zkusenosti casto netrpi
ani prispevky, ktere s Pythonem z velke casti souviseji.

JP